نمونه فرم رزومه (cv) آماده برای مصاحبه آزمون دکتری با فرمت WORD
توضیحات
دانلود نمونه فرم رزومه (cv) آماده برای مصاحبه آزمون دکتری
نمونه فرم رزومه (cv) آماده برای مصاحبه آزمون دکتری با فرمت WORD
دانلود رایگان حل تمرین کتاب سیستم های فازی و کنترل فازی
نمونه سوالات درس ریاضیات گسسته پیام نور
چکیده
توجه به نیروی انسانی در سازمانها طی سالهای اخیر بخش عظیمی از زمان و سرمایه سازمانهای پیشرو را به خود اختصاص داده است. اکنون مدیران هوشمند می دانند که هر قدر در زمینه توسعه و ارتقای نیروی انسانی سرمایه گذاری کنند، موفقیت، کارایی و برتری رقابتی سازمان خود را تضمین کرده اند. ادعا شده است که موثرترین راه به دست آوردن مزیت رقابتی در شرایط فعلی، با توجه به تغییرات و تحولات شگرف، کارامدتر و توانمند کردن منابع انسانی سازمانها ست.اما آیا توانمند سازی منابع انسانی یک کشور در نهایت موجب اشتغال مولد و زاینده خواهد بود؟
در این نوشتار سعی شده است روابط بین توانمندسازی منابع انسانی با اشتغال مولد بررسی شود و در نهایت به ارائه راهکارهایی جهت توانمند سازی هرچه بیشتر منابع انسانی و همچنین ایجاد اشتغال مولد در کشور بپردازیم.
اهداف : هدف اصلی این پروژه بررسی روابط بین توانمند سازی منابع انسانی با اشتغال مولد در بین دانشجویان دانشگاههای همدان، می باشد.
روش : پژوهش حاضر که حاصل پژوهش میدانی بوده ، جزء مطالعات توصیفی – تحلیلی و به لحاظ روشی در قلمرو تحقیقات میدانی – روش تحقیق پیمایشی قرار می گیرد. واحد تحلیل فرد می باشد و جامعه آماری متشکل از کلیه دانشجویان دانشگاههای همدان می باشد.
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: طرح مسئله
1- 1- مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- سئوالات تحقیق
1-4- اهمیت و ضرورت مسئله
1-5- اهداف پژوهش
1-5-1 هدف اصلی
1-5-2 اهداف فرعی
1-6- فرضیات تحقیق
1-7- عملیاتی کردن متغیرها
1-7-1- متغیروابسته
1-7-2 – متغیرهای مستقل
1-8- مدل پژوهش
1-9- کاربردهای مسئله در جامعه
1-10 – نتیجه گیری
فصل دوم : ادبیات تحقیق و مبانی نظری
2-1- مقدمه
2-2- پیشینه تحقیق
2-2-1- بخش اول توانمندسازی نیروی انسانی
2-2-1-1- تعریف توانمندسازی کارکنان
2-2-1-2- کلید تواناسازی منابع انسانی
2-2-1-3- انواع مرزهای توانمندسازی
2-2-1-4- مفهوم توانمند سازی
2-2-1-5- توانمندی و قدرت
2-2-1-6- سطوح توانمندسازی
2-2-1-7- ارکان توانمندسازی
2-2-1-8- گام های اساسی برای توانمند سازی
2-2-1-9- موانع پیش روی توانمند سازی
2-2-2- بخش دوم اشتغال مولد
2-2-2-1- تعریف اشتغال مولد
2-2-2-2- برخی از بدفهمیها دربارهی کار مولد و غیرمولد
2-3- پیشینه پژوهش
2-3-1- پژوهش های داخلی
2-3-2- پژوهش های خارجی
2-4- مبانی نظری
2-4-1- مفهوم شناسی توانمندسازی
2-4-2- سیر تکاملی مفهوم توانمندسازی
2-4-3 رویکردهای توانمندسازی
2-5- نتیجه گیری
فصل سوم : روش اجرایی تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- نوع و روش تحقیق
3-3 روش و ابزار گردآوری اطلاعات
3-4 جامعه آماری
3-5 حجم نمونه
3-6- معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات
3-7- مصاحبه
3-8- پرسشنامه
3-9- روایی و پایایی پرسشنامه
3-10 – نتیجه گیری
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
1-4- مقدمه
2-4- یافته های توصیفی
4-2-1- تفاسیر مربوط به جدول فراوانی.
4-2-1-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیرجنس
4-2-2-2- توزیع فراوانی مربوط به متغیر سن..
4-2-2-3- توزیع فراوانی مقطع تحصیلی پاسخگویان
4-2-2-4- توزیع فراوانی گویه های مربوط به متغیر توانمندسازی منابع انسانی
4-2-2-5- توزیع فراوانی گویه های مربوط به متغیر توانمندسازی منابع انسانی
4-3- آزمون فرضیات
4-3-1- فرضیه اول
4-3-2- فرضیه دوم
4-3-3- فرضیه سوم
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 – مقدمه
5-2- نتایج تحقیق
5-3- پیشنهادات
5-4- محدودیت های پژوهش
فهرست منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
پیوست
پرسشنامه
در بخش دوم این فصل به بهره وری که متغیر وابسته این تحقیق است، می پردازیم. در این بخش با تاریخچه بهره وری و مفاهیم و تعاریف مختلف آن آشنا می شویم، به بهره وری نیروی انسانی اشاره کرده و عوامل مختلفی که بر بهره وری نیروی انسانی مؤثرند، نام برده می شوند و بالاخره به دلیل اینکه مبنای بررسی بهره وری در این تحقیق تعریف دراکر از بهره وری است که بهره وری را با دو مفهوم اثربخشی و کارآیی تعریف نموده، در این بخش به مفاهیم اثربخشی و کارآیی نیز اشاره می شود.